Torsdag

Heeeeej!
Idag så har jag jobbat tidigt, 08.30-14. Och efter jobbet så åkte jag hem till ett dukat bord med lunch <3 Chili con carne, Mums! Sedan dess har inte så mycket hänt. Eller jo, jag har köpt ett badminton set! Så jag och Johan spelade lite förut och Bodil var med och tog bollen när den landade på marken haha :D Sen har jag pussat på Hugo en snabbis och pratat med Johanna.Sen har jag och mamma vart ute och gått en halv mil och jag har bakat lite. Är sjukt baksugen, kollade på Leila bakar förut. Och hon gjorde fyllda cupcakes, så himla goda såg dom ut att vara. Måste prövas snarast!
Nu åkte Johan precis iväg och skulle träffa köpare till hans farmors husvagn. Så jag och Bods is on our own en stund. Blir väl att fixa lite kvällsmat och ta en dusch ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback