Torsdag

Heeej!
 
Jobbat tidigt idag, 06-15. Va riktigt trött på jobbet idag, jisses! Men jobbet gick bra och efter jobbet kom mamma in med Bodil och vi åkte på återbesök för hennes öron. Dom var bättre med fortfarade skitiga, så vi ska tvätta två gånger dagligen i en vecka och efter det en gång i veckan. Sen efter det åkte jag till Ljung för att hämta ut paket och sen styrde jag Bernt mot Ollestad. Stannade så Bodil fick simma några vändor, vi simmade kanske i en kvart. Duktig tjej! Sen åkte jag hem och stannade till hos Hugo som mamma satt barnvakt åt. Lille goe killen <3
 
I paket jag hämtade idag fanns denna:
 
 
 
Det är en inpackning med färgpigment i. När jag läste om den så sa den att den minsann skulle ge glans, vara mjukgörande och ge färg. Och den håll vad den lovade, ÄLSKAR den!
 
Innan:
 
 
Jäkligt kassa bilder, plus att man ser hur slitet mitt hår är. ILLA!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback