Första dagen på semestern!

Igår gick jag på semester ! Kunde inte komma bättre än då, så himla trött i skallen jag vart sista veckan. Slutade jobbet kl 16.30 igår och åkte hem och packade in grejerna och Bodil i bilen och åkte till mamma och pappa i Grebbestad. Johan ska jobba så jag åkte ner själv, skulle inte palla sitta hemma i fyra veckor. Skulle börja klättra på väggarna.. När jag kom hit igår så köpte vi pizza och drack lite vin. Sen tittade vi på tv medans hundarna röjde runt :D Idag så gick vi upp vid nio och möttes av ett mulet väder :S men vi tog bilen och åkte på möbeljakt, först åkte vi till ett ställe där allt var svin dyrt. Och sen åkte vi till Happy Price där det var billigare . Vi kom hem med en grupp med bord och sex stolar och två relax stolar. Sen så åkte vi hem och käkade lunch och monterade ihop grejerna. Snart blir det tacos och imorn kommer moster med familj, skoj!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback