Töreboda Festivalen

I fredags åkte jag och Miqo till Töreboda Festivalen och hade det ypperligt trevligt! Vår resa började med lite otur då jag först glömde vår bag in box på tåget! Det roliga var att det insåg inte jag förän ca 20 minuter efter vi kommit fram och vi satt och väntade på bussen. Med tio minuter tills bussen skulle gå så sprang jag till systemet, tog första bästa box och sprnag tillbaka. Och vi missade bussen med 30 sekunder. När vi kollade upp nästa busstid så gick inte den förän en timme senare så vi försökte lifta, men ingen jävel ville plocka upp oss! Så vi gav upp och satte oss och invänta bussen. Så vi var hemma hos Alex halv fyra och då tjöta vi en massa skit, spelade spel, grillade och hade det trevligt. När klockan blev halv åtta så fick jag, Miqo och Anna skjuts in till Töreboda medans de andra cyklade in, vilket tog dom en cirka si så där två timmar? HAHA.

För att sammanfatta kvällen så hade vi för jävla kul ! Tack allihopa <3
 
I väntan på bussen, detta var efter min jogging tur till systemet. Som ni kanske ser..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Anna

Fan vad kul det va!! Love you all!

2012-07-09 @ 13:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback