Tisdag

Heeeej!
Idag har jag vart leeeedig! Jag har gjort massor av skoj idag :) Vid tio imorses åkte jag, Mamma, Johanna, Hugo och Helena till Rångedala plantskola. Vi hittade massor av blommor och buskar, jag kom därifrån relativt billigt 430kr fattigare blev jag haha. Sen när vi var färdiga åkte vi till Fristad och käkade lunch, Pizza fick det bli .
På vägen hem så bestämde vi oss för att hälsa på Johannas mamma och kolla på hennes valpar och lamm, sååååå söta !
Sen åkte vi hemåt och när jag kom hem så möttes jag av en trött Johan och uttråkad Bodil. Vi åkte in till Falköping för att posta Johans fem miljoner paket och för att leta krukor till mina blommor. Men hittade inga fina, så jag åkte hem utan. Men fick köpt en vaxduk till bordet på verandan, äntligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback