Onsdagen

Heeeej!
Igår gick jag upp jätte tidigt, 05.15 för att vara exakt, för att åka iväg till Lerum vid 06. Var framme vid tjugo över sju och kände mig lite vilsen. Men som tur var så träffa jag på en tjej som hon också skulle till antagningstesten. Så vi letade ihop och vi hittade rätt :) Väl där fick vi varsitt nummer och sen fick vi vänta. Numret vi fick innehöll två tider jag fick tiderna 08.30 och 10.30. Jag fick först göra en mini uppkörning med en karl som visade sig vara min mosters granne! HAHA! Sen fick jag gå på en intervju. Jag HOPPAA verkligen att jag kommer in på trafiklärarutbildningen, håll tummarna! Får reda på det vid midsommar :)
Sen åkte jag hem och sedan åkte jag och jobbade 15-20.30.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback