Måndag

Heeeej!
Idag började vi dagen med en promenad, jag, mamma, Johanna och Hugo gick iväg på en fem kilometers runda och hade det mysigt! När vi kom hemåt igen så stannade vi till hos farmor som bjöd på kaffe och tårta. Sen gick jag hem och fixade lite med mitt lilla hem, du vet disk och tvätt och annat tråk. Sen fixade jag ihop en kycklinggryta till lunch och sen åkte Johan iväg till skolan. Jag själv slappa lite och sen vid kvart över tre kom mamma och hämtade upp mig och vi for till jobbet. Fast först åkte vi till apoteket och fixade lite grejor till mitt sår.
Johan fick äntligen en tid i Alingsås idag hos läkaren. Förra veckan så svullnade hans ögon upp och sen några dagar efter det fick han eksem i armveck och knäveck. Skit vårdcentralen i Herrljunga sa till honom att avvakta men idag tvingade jag honom ringa igen och sa åt honom att överdriva jävel. Så till Alingsås fick han åka för att få hjälp? Hur sjukt är inte det då? Och vet ni vad det var? En halsinfektion?! Nu äter kraken penicillin iaf :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback