I'm back!

Heeej!

Jo Johan gjorde sönder min sladd till min dator så min dator har ju vart död sedan dess. Den funkar inte utan sladd längre nämligen. Så jag har väntat på att han skulle fixa den, vilket han fortfarande inte gjort, så vi kan kalla det en så kallad "bloggpaus" HAHA. Nu har jag beslagtagit hans dator i stället för nu har det ju gått en vecka!

Igår så jobbade jag mellan 07.45-14 och efter det åkte jag till moster Ingela och där väntade Moster Helena, Jullan, Beckis, Mårten och Tomaso :D Vi tog en minibuss mot Göteborg och Liseberg!
OCh oj va roligt vi hade ! Herre min ge, vi skrattade och hade det fruktansvärt skoj. Och vi valde en jätte bra dag att åka på, inte mycket folk alls och helt okey väder. I bilen hem satt jag och gjorde en lista på allt jag hann åka haha här är den: Balder 2ggr, Kanon 2ggr, Atmosfear 2ggr, Lisebergsbanan, Kållerado, Shanghai, Elefanterna, Segelbåtarna, Spin rock, Sagoslottet, Uppskjutet, Virvelvinden, Uppsvinget 2ggr och Jukebox. Vi kom dit fyra och åkte vid nio, så vi fick verkligen valuta för pengarna :P

Idag när jag vaknade var jag så sjukt trött och en aning träningvärk i magmusklerna :D Tack för att ni tog med mig jag hade jätte skoj !





jag och Jullan underhållde oss med Beckis hår














































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback