Torsdag

Heeeej!

Igår jobbade jag 10-19.30, kul va? ;P

Idag däremot så har jag vart ledig, så himla gött :P Dagen började med att jag och Johan åkte till Borås med Bodil för att simma. Hon skötte sig fint men jäklar vad hon skvätte vatten haha men hon lär sig tills nog . Förhoppningsvis  ;D Efter det åkte vi till Ljung och hämtade ut varist paket, i mitt var det Bodils nya foder. Det innehåller alla tänkbara hjälpmedel för leder, det smörjer och ska förhindra broskuppbyggnad m.m. Hon verkar gilla det så vi kör nog på det :)

Ikväll har vi haft besök av Miqo, hon har bjudit på mat och vi har bakat Macarones. Hon blev sugen på att göra dom efter att jag gjorde dom i helgen och jag bangar ju inte hehe. Dom blev fina och vi gjorde nog världens godaste krämer att ha emellan. Vi blandade smör, florsocker, vaniljsocker och en ägg gula. Sen delade vi upp dem på två och blandade den ena med hallon och den andra med smält marianne choklad. GRYMT gott blev det !

Nu tittar vi på teve och har det mys <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback