Torsdag

Heeeej!

Idag så vaknade och mötte snö utanför dörren :S Booo! Satte mig i den gröne pickupen och åkte mot jobbet, jag skulle nämligen lämna in bilen till en glasmästare. Och på vägen in till tan så körde jag av, rakt ner i diket. I en korsning som jag vet alltid är jättte hal . Så Johan fick komma och rädda mig. Jaaja, jag lyckades komma tre minuter försent till jobbet så det får väl bli godkänt :)

Efter jobbet så åkte jag, mamma och offe hem . Och jag satte igång och började göra muffins och vid kvart över tre kom Miqo hit och hjälpte mig. Vi drack kaffe och hade det grymt mysigt medans vi gjorde alla trettio cupcakes, femton choklad muffins med vanilj och hallonfrosting och femton vaniljmuffins och vaniljfrosting. Och sen dekorade vi med strössel, choklad och smådjur. Blev grymt fina! Tack besti för hjälpen<3




Muffinsen är till Hugos 6månaders kalas imorn :)






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback