Söndag

Heeeeeej!

Igår kväll så åkte vi hem till mamma och pappa för taco och mello mys :) Hela familjen samlades för denna storslagna dag, haha! Iaf vi hade skit mysigt och vi var alla (förutom Hannes och Johan) glada att Ranelid INTE vann !

Idag vaknade vi upp vid nio och åt lite frukost och jag, rastlös som jag är, tyckte att vi minsann kunde åka till Ikea. Och så blev det! Så kvart över tio åkte vi mot Jönköping. Och vi hade en mycket trevlig förmiddag på Ikea, vi åt trerätters och handlade lite små tjafs.

När vi kom hem igen så tittade jag först på Greys Anatomy och sen gick vi proemand med Bodil! Nu har jag suttit i telefon med Miqo och nu ska vi fixa krubb..















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback