Onsdag

Heeeej!

Idag har jag vart leeedig! Och därför har jag bara gjort masa roliga saker !

Kl 11 hämtade jag upp Miqo och vi åkte mot Borås. Väl i Borås så parkerade vid Knalleland, för i skulle på utförsäljning för Gina Tricot. Vi stod i kö i en timme och när vi kom hem var folk som galna, det låg kläder på golvet och allt var allmänt koas. Hittade inte mycket tyvärr, en tröja för 50 spänn.

Efter det så åkte vi till simningen med Bodil . Vi fick jätte bra respons och hon sa det att nästa gång ska vi pröva att simma utan rep ! Duktig tjej!

Sen åkte vi och käkade lunch på Max och sen till Knalleland igen för shopping! ;P Eller Miqo shoppa och jag var personall shopper hihi.

Tack besti för en kanon dag <3

Kön till den galna rean


Hittade en hoppborg utanför Max!


Vi gick genom en djungel av kläder..


Snyggve











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback