Tisdag

Heeej!
Idag har jag vart ledig! Vi började dagen med frukost sen åkte jag och Bodil till Borås för att ta en simtur. Efter det åkte vi till Ljung och hämtade ut ett paket som innehöll foder till jycken ;P Köpte med mig lite småtjafs till lunch och åkte hem. Gjorde lunch och sen slappade jag framför teven. Klockan fyra hade jag tid hos optikern och oj är ordet. Det visade sig att linserna jag hade var så pass kassa så dom var inte ens giltiga att köra bil med. Så kasst såg jag haha ups ! Det visade sig att jag fått brytningsfel på högeröga nu med, brytningsfel på bägge ögonen alltså. Prövade ut nya linser och blev lite smått tvingad att köpa ett par gasögon med. Så jag tog ett par bågar som var gratis så jag behövde bara betala för glasen, 1890:- ! Och linserna kostade 1500, skoj att lägga pengar på ! Booo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback