"Klockan sex hos mig" Final!

Heeej!
 
Igår jobbade jag först mellan 07-15 och efter det handlade jag och Johan massor av mat så nu är frysen full ! 
 
Klockan sex var det dags för final hos Therese :D Therese hade ju mexikanskt tema och middagen blev jätte lyckad som vanligt. Vi hade trevligt och pratade massa skit :) Therese tog hem segern även denna omgången, Grattis! Hon vann inträde på Liseberg och käk på valfri resturang väl därinne . På andra plats kom Bea, Miqo kom trea och jag fyra. Nästa omgång så blir det följande : Bea har karibiskt tema, Jag har indiskt, Mickan har Thailand och Therese har afrikanskt :D Spännande, jag har redan börjat kolla haha :D
 
Förrätten
 
Huvudrätten
 
Efterrätten
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback