Fredag

Heeej!
I fredags så umgicks jag med Bestie <3 Jag hämtade upp Miqo klockan nio och vi åkte till Borås. Vi hade ögonen siktade på Nelly Outlet på Åhaga. Och ja, vi hittade lite smått och gott. Miqo hade mest tur och hittade flera tunikor medans jag hittade ett par jeans shorts, en tröja till Hugo och ett par skor. Efter det åkte vi till centrum där vi åt lunch på Thai Silk sen gick vi vidare i lite affärer och kika runt. Efter ett tag kände vi oss nöjda och åkte hemåt. Hemma hos Miqo så drack vi lite kaffe. Och sen fick vi för oss att jag skulle klippa Miqos hår. Och ja, de gick lite sådär. Katastrof skrek jag, mednas Miqo tog det sansat. Vi lyckades till slut att få det att se fin ut och håret blev väldigt fräsht.
Vid fyra åkte jag hem och sen vi sex så åkte vi hem till mamma och pappa för att grilla lax. Vi hade köpt en hel sida lax och jäklar va gött det var att grilla :)
För länge sen.... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback