Onsdag

Heeeej!

Idag så har jag varit ledig och Johan den lille skiten väckte mig kl halv TIO! Ojojoj, men han hade gjort ägg och grejer så jag gick och la mig i sängen efter frukosten igen ;P Vid halv ett åkte jag och Bodil till klubben och skulle hoppa lite. Kom på att jag inte visste om hon verkligen hoppar över höga hinder. Vi har ju bara prövat på wille höjd (30cm XD), men när jag kom fram så visade det sig att det var gyttje varning på hela planen. Så jag drog två hinder till den "torraste" punkten och hon hoppade faktiskt över !

Efter det åkte jag och hämtade upp mamma på jobbet och vi åkte ner till torget. Jag fixade doppresent till Hugo eller present är det väl inte direkt. MEN han kommer älska mig dagen han fyller 18! ;P Sen köpte jag kläder att ha på dopet och efter det systemet .
Sen åkte vi till jobbet och köpte mat inför sälen resan på söndag och sen ÖB. Nu är vi iaf hemma och ska snart fixa i ordning kvällsmat .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback