Onsdag

Heeeeej!

Idag är jag leeeeedig <3 Och jag har fått en massa gjort! Jag började dagen med att åka med min farmor till Skölvene, där lämnade hon in sin bil på reparation och jag körde henne hem igen. När vi kom hem igen så ville farmor bjuda på fika och jag, som inte ens käka frulle, sa ja och fick kaffe, bulle, sockerringar, sockerkaka och en chokladbit. Så de fick ju helt enkelt bli min frukost.

När jag kom hem igen så började jag med tvätten och sedan plockade jag i ordning lite. Sen fick jag mig ett ryck och började baka lite bröd, som jag ska ha på lördag då jag ska iväg på agility tävling!
Sen efter bakning så vart det att betala räkningar och laga mat. Sen dammsög jag och torkade golven, sen glodde jag på teve och sen en promenix med Mamma, Johanna och Hugo. Nu har jag och Johan fikat och ikväll vankas det träning med Maria, Äntligen! Hun måste tuktas ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback