Torsdag

Heeeeej!

Började dagen med jobb mellan 10-14, sen handlade jag lite käk och åkte hemåt. När jag kom hem åt jag lite rester och sen satte jag igång att baka bullar !
Det hela började jätte bra, jag blandade ihop skiten och lät det jäsa. Sen gjorde jag i ordning bullarna och sen jäsning igen. OCh när den jässningen var slut så såg jag att dom inte alls hade jäst! Va fan tänkte jag och titta på jäst paketet. Då hade jäst jävlen gått ut i datum! Morr! Men bullarna blev helt okey ändå, inte så där fluffiga och fina men goda :P

Sen åkte jag, Bodil och en påse köttbullar in till stan och träffade Maria för träning, träningen gick helt okey.
Nu har vi sett det sista avsnittet av Bones, säsong 7 kommer inte ut förän i oktober ! Fatta va jobbigt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback