Tisdag

Heeeej!


Glömde bort att skriva igår, men inget särskilt hände. Jobbade 07-14 och sen väl hemma gjorde jag typ inget. Jo jag tog en sväng till mamma med Bodil. Vi drack kaffe och tjöta. Sen skulle jag gå hem och mamma följde mig en bit, men när vi skulle skiljas åt så upptäckte jag att jag inte hade med mig min mobil. Då hade jag glömt den hemma hos mamma. Så vi bestämde att hon skulle följa mig hela vägen hem och sen skulle jag köra henne och mopsarna hem. Men vi träffa på Johanna, så vi gick in och hälsade på henne, Offe och lille Hugo :)

Idag så har jag jobbat mellan 07.45-14 . Hade med bror min som sällskap in till stan och jag lyckades komma för sent. Mitt fel inte bror mins.
Handlade lite efter jobbet, ikväll så ska vi ha valentines middag. Ska bli riktigt mysigt! Fick blommor och choklad av Johan, gulle <3 Nu har vi precis kommit in ifrån skogen, det snöar nu igen så de är gött att vara hemma.

blommorna från johan






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback