Söndag

Heeeeej!

Vi hade det jätte mysigt hemma hos Emma igår! Emma bjöd på mat och tårta, duktiga Emma <3 Alltid lika kul att träffa mina tjejor :D

Idag så har jag och Bodil haft examen med Maria. Och Bodil var så duktig, först så gick hon framför mig och jag bad henne att stanna. Sen gick hon bredvid mig och jag bad henne stanna. Sen så skulle vi göra det lite svårare momentet, att ha henne lös. Så jag släppte henne lös och när hon var ca tre meter framför mig sa jag åt henne att stanna. Och det gjorde hon! Två gånger dessutom :D Så jävla duktig min lille tjej är <3 Så jag har köpt en ny leksak till henne och ett grisöra hon ska få ikväll :)

När jag kom hem så käkade vi lunch och efter det gick vi en promenad med Bodil i sooolen! Så himla underbart var det!

Emmas fina goda tårta..


På promenaden idag..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback