Onsdag

Heeeeeej!

Idag har vart en bra dag! Sov länge, sen slappade jag en stund framför tvn. Sen käkade jag ugnpannkaka till lunch, sen tog jag lille Bods på en kort promenad i regnet. Pallade inte, fy fan va sjukt väder! Ush!

Vid två kom Miqo hit och vi drack mängder av kaffe och bakade en kaka. Vi gjorde kladdkaka, chokladkladdkaka och vaniljkladdkaka som vi la på varandra. Blev väldigt gott :D Målade Miqos naglar också haha.

Efter det så gick vi ner till Johanna och Hugo och hälsade på :D

När vi kom hem igen så började jag göra kvällis till oss tre, det blev rotfrukter och kyckling :) Tittade lite på efterlyst och sen åkte Miqo hem .

Tack för en jätte mysig dag Besti <3











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback