Min fredag o lördag

Min helg förövrigt har varit great :) Fredagen bestod av jobb och efter jobbet blev det taco kväll och efter det X-men 2. Mycket mysig fredagskväll.





Lördagen bestod ju som sagt först av agility. Sen när jag kom hem gick jag och Johan ut med Bodil och Wille, vi tog promenaden hem till mamma och lämnade Wille hemma hos Fridolf. Sen när vi kom hem igen började vi städa och som alltid när vi har tid så blev det mer än väntat. Vi flyttade ut hörnskåpet till vardagrummet och satte in en hylla i "skitrummet" och vi la upp våra snowboards och boots på vinden och sen sa jag att de fick vara nog och började fixa kvällis. Vi åt klyftpotatis med kyckling, till det rödvin :) Kollade på Gladiatorerna och sen X-men The last stand. Så nu har vi sett alla X-men, Tack för lånet Sun! De är bättre än man tror ;P







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback