Torsdag

Heeej!

Ush vi hade ingen kul kväll igår, Bodil mådde inge bra. Mellan 16-22 så spydde hon fem gånger och hon fick små skrik attacker. Men efter konsulation av Blå Stjärnans jour telefon så sa dom att dom inte trodde det var något akut. Då hon drack och hade både kissat och bajsat under dagen, hon ömmade inte heller vid magen så något vid tarmen kunde vi utesluta. Men de jobbigaste var att så fort hon rörde sig så "skrek" hon ? Jätte konstigt var det och de sved i mitt lilla hjärta varje gång.

Och imorses när vi vakna så var de borta. Och hon har vart vanliga go glada Bodil hela dagen. Väldigt konstigt och jag skyller på löpet. Glad är jag iaf över att det är borta.

Jobbade idag mellan 10-16 sen handlade jag massvis med mat och åkte hem. Jag gjorde crepes till kvällsmat, mums! Har aldrig gjort det innan och de blev väldigt lyckat :P Nu så slippar vi (läs=JOHAN) väggarna i rummet som kommer bli vårt sovrum till slut. Imorn blir det tapetsering för hela slanten :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback