Torsdag

Igår så jobbade jag först mellan 08.30-14. Efter jobbet handlade jag lite och köpte mig en triss lott, och jag vann 75kr så jag bytte in den mot en och tog resten pengar. Och vann 75 igen och gjorde samma sak. Sen vann jag 25 och bytte in den men då vann jag Inge mer :( men jag gick ju plus iaf . Sen åkte jag hem och möttes av ett berg av skräp . Johan ägnade förmiddagen av att tömma vinden på skräp som legat kvar sedan Ingrid bodde här. Vilket säkert är fem år sedan eller något. Iaf så blev skiten slängd med hjälp av pappa som kom med lastbil slängde in skiten. Sen tog vi lite av brädorna som blev över och hugde ner dom I små bitar "tändvirke" som vi kallart ;P johan sågade isär och jag hugg skita itu . Sen såg vi på Criminal Minds och slappa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback