Tisdag

Heeeej !  Jag vart ju lagom glad när jag kom till jobbet igår. För på måndagar så gör jag alltid så att jag kollar på veckans schema och tittar så allt stämmer med tiderna, så det slipper bli några missförstånd. Och igår hittade jag ett ! Att jag ska jobba onsdag men jag trodde att jag var ledig. Jag ock Johan hade tänkt åka till IKEA då men nu får jag jobba istället :( men dom har lovat att jag ska få vara ledig nästa onsdag istället. Så denna veckan blir det jobb hela veckan. Men Nästa vecka blir det jobb mån, tis, fred :)  Idag så jobbade jag iaf mellan 07.45-15. Jobbet gick fint och efter jobbet sprang jag ner till Lindex och köpte mig en ny bh. Sen hem och jag och Johan fikade lite, kaffe och knäckebröd. Nu kom vi precis hem från en promenad i skogen. Johan hittade svamp och blev jätte besviken när han inte hade någon påse med sig, så nu när vi kom hem tig han en påse och gick tillbaka. HAHA! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback