Onsdag

Heeeeej!

Idag har jag vart ledig och dagen började med tandläkarn . Men jag hade inga hål, tur det ! Jag har ju tandläkar försäkring så jag gick därifrån med pengarna kvar på kortet. Rekommenderar verkligen alla att ha försäkring, mycket bättre att betala lite varje månad än över tusen kronor efter ett besök.

Efter tandläkarn åkte jag hem till Miqo och hon följde med mig till Borås. Vi började med lunch på Thai silk och sen gick vi till Make up Store där jag köpte upp present kortet jag fick av Therese och Miqo. Köpte en ögonskugga, eyeliner, glitter och primer.





Sen gick vi vidare till andra affärer men hittade inte så mycket mer. Köpte en handväska på H&M som är i perfekt storlek, min systemkamera går i men är ändå inte för stor. Perfa! Sen fikade vi såklart, hihi. Denna gång på Waynes och sen mötte vi upp Miqos lilla syster som ville ge henne hennes födelsedagspresent. Och Miqo fick presentkort på Make up store haha. Så det blev en vända till dit :)

Kom hem vid kvart i sex sen åkte gick vi upp till mamma och hälsade på. Nu ska vi käka lasange och titta på teve och vet ni, imorn är jag ledig igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback