Onsdag

Heeeej!

Kvällen igår va riktigt lyckad! När jag kom hem till Miqo så tog vi bilen in till Herrjunga och köpte med oss massa gott och hyrde en film. Sen åkte vi hem till henne och åt lite och sen satte vi igång med slingorna. Eller Mickan satte igång med slingorna och vilken tid det tog. Tog säkert två timmar innan jag sköljde håret. Men det blev iaf jätte bra! Skulle gärna visat men glömde kameran hos Miqo :( Tack för hjäpen hjärtat <3
Sen tittade vi på Scream 4 och jag gillade den ! Kunde verkligen inte gissa vem mördarn va, de gillar jag :P

Idag så har jag bara slappat och tat de lugnt. Vart på promenad med Bodil som badade i vattenpölar och roa sig. Snart blir det jobb mellan 16-21.15. Men först ska jag borsta mitt barr till hår...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback