Onsdag

Heeeej ! Idag så skulle jag vart ledig, men så fel jag hade! Jobbet ringde och väckte mig och det visade sig att jag skulle jobba 07.45-13. Go tid :) Efter jobbet åkte jag hem och möttes av en blöt hund och en Karl som lagade lunch ;) sen så kom pappa och mamma och hämta upp oss och vi for till Jönköping och A6 . På pappa intiativ tog vi en fika och sen in på Ikea. Jag och Johan kom där ifrån med ett lakan set, ett överkast och karott underlägg . Haha vi är typ ruinerade nu ;D Mamma och pappa däremot kom därifrån med en bäddsoffa, bord, två stolar, matta, en byrå och lite till. Älskade pappas argument: ja köp det blir la bra haha ! Nu tittar vi på tv och slappar imorn blir det jobb igen .

Postat av: mamma

haha ja får man bara honom till en affär är det nemas promblemas...det är att få dit honom som är det kluriga ;)

2011-09-14 @ 23:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback