Måndag

Heeeej!

Idag så sov jag och Bodil länge ! Eller till halv tio men åh så mysigt det är :) Vi gick upp åt lite frulle och sen satt jag och slöa framför datorn ett tag. Vid elva åte jag upp till mamma och hon hjälpte mig färga håret. Resultat får ni se imorn, ska nämligen slinga håret också. Men det har Miqo fått äran att göra ;P

Sen så åte jag hem, Johan och jag gick en sväng med Bodil. Tills vi insåg att vi var grymt hungriga, så vi vände hemåt igen. Chili con carne blev det till lunch, så jäkla gött det är ! Sen så åte Johan iväg igen och jag och Bodil gick ut i trädgården och tränade slalom och kaste lite frisbee :) I eftermiddag ska hon och Johan ut och springa tydligen, hurtiga jävlar.

Har beställt säsong 2 och 3 av Criminal Minds också, perfekt nu när vädret är så jäkla kasst!

Nu blir det jobb 16-21.15







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback