Fredag, Lördag och Söndag

Heeeej!

Har haft lite att göra, därav inget skrivande men nu så :)

I fredags så jobbade jag 07.45-14.15 sen åkte jag hem och fann en jätte sur Johan i vardagsrummet. Har ju skrivit innan att vi skulle tapetsera om. Och detta var Johans första gång och inte ska det vara lätt inte. Jag hjäplte honom så gott det gick men nja. Jag är ju inge bätre, framför allt inte om han är skit förbannad. Iaf så höll vi på tills klockan blev tio sen bestämde jag att vi skulle ha fredagsmys. Och det hade vi, sen la vi oss och sov.

Lördagen gick ut på att tapetsera färdigt. Vi blev klara vid två och då tog jag Bodil på långpromenad och sen fick jag hoppa in i duschen! Och Johan körde mig till stan för att möta upp mamma. För igår var vi på musikal i Skövde med mormor, Helena, Rebecka och Julia. Vi såg Annie som var mycket bra och efter det åt vi på Max. Vi hade iaf en sket skoj kväll. Mycket skratt blev det :D
Sen åkte vi hem och jag hade den stora äran att hämta hem lite fyllon ;P La mig vid halv tre tiden.

Idag så har vi möblerat om. Vi har flyttat sovrummet till vardagsrummet och tvärtom. Och det blev skit bra faktiskt, är mycket nöjd . Johan med, Bodil vart dock lite stressad och hon är helt slut. Nu blir det snart sängen för imorn är det jobb igen!


Postat av: Anna

BILDER!!:D

2011-09-26 @ 07:26:29
Postat av: jessika - tävling pågår!

bilder!



var gärna med i dagens blogg och sprid vidare :)

2011-09-26 @ 07:34:35
URL: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback