Failer

Idag åkte jag ju, som jag sa. Till Ljung för att hämta paket och sen vidare till Fristad. Som var mycket mystiskt, för jag har ju bara beställt ett paket? Nåväl gick in där och sa mitt namn och dom letade och letade och hittade inget paket. Så dom sa åt mig att ringa DHL och kolla. Jag gick ut till bilen och upptäcker mitt misstag, med min lille Iphone va. Där lägger ju sig alla sms från samma person i ett stort sms så man hela tiden kan se vad man har skrivit och vad man fått för sms. Och då ser jag att de andra smset från DHL är ifrån den 11 juli ! FUCK HELVETES FAAAN! Jävla klant arsel! Jaja jag hade iaf en trevlig förmiddag med Miqo. Vi käkade pizza till lunch och sen åkte vi hem och bokade tåg och hotell till vår konsert resa i november :) Gött nu när allt ät klart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback