Bebis converse

Heeej!

Idag har jag vart ledig ! Och jag har minnsan städat hela huset, dammsugit, skurat golv you name it! Inte nog med det så har jag en Johan fri dag ;P Så jag har lagat ugnsbakad falukorv och potatismos, mums.
Sen så har jag slappat och tittat på tv. Bodil och jag har INTE gått särskilt långt idag, det är ju storm och regnkaos utomhus. Så njet jag har vart en lat matte idag. Jag låtsats som om Bodil har mensvärk och ändå inte vill gå ut höhö. Men vi har kastat leksak, det är ju skoj :)

Var nere hos Offen, Johannisen och Hugo idag, igen hihi. Var bara där och lämnade en present. Han fick ett par bebis Converse :D Så jäkla söta




Postat av: Anna

Bättre present kunde du inte hitta;D

2011-09-13 @ 20:19:48
Postat av: Johanna

De skorna kommer han säkert ha hela livet (sparade). Tusen tack! Kram

2011-09-13 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback