Torsdag

Heeeej!

Igår vart de ju som sagt IKEA som gällde! Så vi tog Johans volvo till Herrjunga där Johan först hade en lektion. Då gick jag och Bodil på promenad och sen mötte vi upp Miqo och vi åkte mot Götet. Men innan IKEA skulle vi hämta en grej först i Kungsbacka. De skulle bara ta en 45 minuter sa Johan. Så vi gick till Plantachen och sen en liten boutique. Men fortfarande ingen Johan. Vi fick vänta på honom i 1,30 minuter! INTE OKEY, han bjöd oss på lunch sen som förlåt :P

Sen gick vi på IkEA i två timmar och vi kom ala ut med fynd! Jag och Johan har köpt oss ett nytt soffbord, tvbänk, skoställ och lite smått och gott. Mucho bra, nu ska det bara monteras upp också haha!

Idag så har jag jobbat mellan 06-16 i frukten. Mycket skoj, tycker det är jätte kul att jobba i frukten :P
Nu dricker jag kaffe och försöker hålla mig vaken för kl 19 ska jag och Bods på kurs :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback