Tisdag

Heeeej!

Idag så vaknade jag av Johan som svor över att han försovit sig. Somnade om och gick upp vid halv tio, åt frukost framför teven. Tog ut Bodil och kisade henne i regnet, satte mig i soffan igen. Sen ringde mamma och vi bestämde att vi hoppar träningen idag. Inte kul att träna vovve i regnet och vi började fixa en spellista på Spotify istället till mammas 50 års kalas i November. Mamma sa en artist jag sökte och sen sa jag : Vilken låt ? Vilka finns det säger hon då haha.

Åkte till Ljung och hämtade ut ett paket och handlade lite inför kvällen. Kom hem och skulle låsa upp och då gick det inte . Då hade låset fastnat! Så där stod jag i regnet och svor och ryckte i dörren, fick till sut ringa pappa som kom och räddade mig. Åt lite lunch och sen dess har jag städat. Väntar på att johan ska komma hem så vi kan städa hans rum, lika bra så jag inte städar bort hans grejer ;P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback