Söndag

Heeeej!

Idag vaknade jag upp vid halv tolv rätt trött och sleten. Men inte bakis hurra! Har levt på pepsi och godis idag, tack Emma för godiset! ;P

Sen har jag bara slappat, vart ute med Bods och städat lite. Nu ska jag titta på Greys och sen fixa i ordning mig. Ikväll blir det "Halv åtta hos mig" hemma hos Bea . Fast vi ska vara där kl 6 haha. Jag fick menyn skickad till mig : 

Förrätt: Enkasedias med smak från Italien. Vad är det? Hittar inget på google? Menar hon enchiladas? Spännande .
Huvudrätt: Klyftpotatis med smak av vitlök, lövbiff på grekiskt sätt med pepparsås.
Efterrätt: En svensk klassisk milkshake med frukt och bär.

Ska bli riktigt roligt det här :D







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback