Lördag

Heeeej!

Igår så fick jag och Johan mycket gjort här hemma! Vi fick i ordning vardagrummet så nu är det bara rullgardinerna till sovrummet kvar. Känns gött men lite "var-ska-vi-hitta-på-nu-känsla" hhaah.

Vid fem körde Johan mig till Herrljunga och jag tog tåget till Skövde, där hämtade Emma upp mig och vi åkte till Arenan och Olearys för bowling. Jag kom näst sist! Ja är kass på bowling så jag vart inte förvånad. Efter det käkade vi och satt där till klockan blev elva. Då drog vi oss vidare till Bogrens och satte klackarna i taket! Tack för en grymt rolig kväll flickor! Längtar till nästa gång ;P






























Postat av: Alex

Du lovade!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-09 @ 15:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback