Fredag

Heeeeeeej!


Idag så vaknade jag upp vid halv tio, jag och Bodil låg och drog oss länge. Åt frukost framför teven, lekte frisör på Bodil. Sen blev de korvstroganoff till lunch, sen hem till mamma och kissa grabbarna och kidnappade Frippe. Tog med han in till stan för mamma skulle ta med han till vetten. Han har haft en svullen tass som skulle kollas, men de visa sig inte vara någon större fara. Dom tömde på sårvätska och han fick pencillin :) Jobbet gick snabbt idag, hur mycket folk som helst var det! Jesus!

När jag kom hem så lagade jag till det som ska bli min förrätt till mitt "halv åtta hos mig" och jag är mycket nöjd! Hoppas att mina töser kommer gilla det med :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback