Torsdag

Heeeej!

Idag har jag jobbat 08.30-14, har en sån där go vecka den här veckan. Synd bara att man jobbar helgen men ah man får vara glad för det lilla :P Efter jobbet åkte jag ner till lilla centrum och köpte farsdagpresent, födelsedagspresent och en del till en julklapp.
Sen tog jag bilen hem till Bodil och gick med henne runt skalleberg och de var så jäkla gött. Vädret var fantastiskt och med musik i öronen kunde de inte bli bättre ! På vägen hem så stannade vi till hos Johanna och Hugo lite snabbt. Nu har jag precis skickat iväg en liten beställning till Johanna, hon skulle köpa smink från en eyeslipsface.se . En sida med jätte billigt smink som tydligen ska vara grymt. En ögonskugga kostar mellan 15-35kr. Värt ett försök, right?







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback