Torsdag

Heeeeeej!

Igår jobbade 10-19.30, skit trist dag med andra ord! Därav inget bloggning...

Idag däremot är jag ledig! Och min dag idag har vart jätte bra, sov till tio åt lite frukost sen gick jag ner till Johanna och Hugo och pussade på Hugo, lille gull unge! Sötare unge får man leta efter <3 Fick hem mitt E.l.f smink idag, är mycket nöjd måste jag säga! Vid två kom Miqo hit och vi gick på en två timmars promenad och sen drack vi kaffe och fikade pepparkaks ballerina :) Jävligt goda, PRÖVA DOM!

Sen så prövade jag sminket på Miqo och hon sitter här och är så schnygger! Haha nu sitter vi här och dricker vin och tittar på när Johan försöker fixa igån nintendo 64 till oss. Vi håller tummarna!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback