Tisdag

Heeeeej!

Idag är jag ledig och det firar jag som vanligt med att sova länge :) Sen så hämtade mamma upp mig klockan halv elva och vi drog in till Falköping. Där handlade mamma kläder till festen, sen köpte vi hålla-in-fettet-strumpbyxor. Sen köpte jag nya hörluarar för en viss Bodil har käkat upp mina, eller okey tuggat liiite på dom. Sen invaderade vi systemet, vi köpte upp allt vi hade kände vi haha! Sen så åkte vi till jobbet och köpte mat inför festen, så idag har vart shoppingens dag. Fast de mesta inför festen :P Kommer bli jätte lyckat, känner de på mig!

Fick ockå äntligen köpt Mickans examens present, som jag slet in i de sista. Det jag skulle köpt krångla ju bara till sig, så detta får duga. Jag hoppas hon blir glad för detta med :D

Nu sitter jag och käkar lunch, Bodil blänger på mig. Hon vill ut och gå och de ska vi också, ska bara äta färdigt först. Sen ikväll blir de träning på tomten med projekt maria :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback