Onsdag

Heeeeej!

Idag så har jag jobbat, 07.45-15, som vanligt heehe. Sen åkte jag hem och tog en knäckemacka och sen så gick jag, mamma, johan, bods, willen och eddie runt skalleberg. Mysigt värre, skönt att röra på sig efter jobbet. Sen efter de så fick jag ett ryck och håller på att baka bröd. Dom är på sista jäsningen nu, är färdig jästa om 10 minuter. Så då blir det nybakta frallor till kvällsmat :D

Igår kväll såg vi de sista av Criminal Minds, :'( . Så nu har vi förhandsbokat säsong 6 och får inte den förän om en månad typ. Och vi kan ju inte kolla på sjuan som går på tv just nu, då förstör vi ju hela grejen. Jaja kväll är de ju iaf Greys men de är ju ikväll de. Inte alls bitter....

Bods liten tjej...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback