Min helg

Heeej!

I fredags var det ju som sagt Skövde som gällde! Jag mötte upp Emma och Anna vid tågstationen vid tjugo i åtta. Och klockan åtta så steg vi in på Mangos för käk ! Jag åt burgare, Anna pasta och Emma fläskfilemedaljoner. Vi hade det riktigt mysigt och pratade om alla möjliga grejer. Vi gick ifrån Mangos vid halv elva ungefär och styrde kosan mot Bogrens, men blev mycket besvikna så vi insåg att vi inte hade åldern inne. De flesta var 40+ och de spelades afterski musik, så njet vi gick därifrån . Och satte oss på Mcdonalds istället och tog varsin glass och där satt vi kvar ett tag :) Vi hade iaf jätte mysigt och de va skoj att ses igen, synd att du inte var med Alex! Vi saknade dig! <3

För er som undra varför de är mycket smink bilder: Det är Miqo som tyckte att jag skulle börja göra det för hon tycker jag är duktig! Så det är för dig Miqo höhö




Gullungar <3


Anna har feather extension, vill oxå ha!



Lördagen och söndagen gick ut på jobb jobb och jobb. Idag är det ju farsdag, pappa fick en svart skjorta och röd slips av mig. Han kommer bli så snögger !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback