Då vart de måndag igen

Heeeej!

Vi tar de från början ;P I torsdags kom jag ju hem från sthm. Och i fredags var det dags för jobb igen, dock sent mellan 16-21.15 och jag fick äran att jobba med mammsen :) I lördags så hoppade jag in extra och jobbade 09.30-19 . Jobbet gick fint, hade frukt och jour hela dagen men jag tykcte nog att det gick bra.

Igår var de söndag och vi städade och gick på långis med Bods och Johan . Sen var ddet min tur för "klockan sex hos mig" så jag förberedde mig lite hela dagen. Och jag tyckte att det gick galant och det var skoj, men gud va skönt det är att det är över ;P Det här var min meny igår:

Förrätt:
En asiatisk kycklingsallad med mango och cashewnötter, serverat på en bit bröd.


Huvudrätt:
Kyckling och kokos gryta från Tanzania


Efterrätt:
En amerikansk cupcake




Tack för en lyckad kväll tjejor <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback