Torsdag

Heeeej!

Idag fick jag jobba lite mellan 08.30-14. Jobbet gick snabbt och efter jobbet väntade Johan med lunch. Spagetti och köttfärssås blev de. De va gott de! Sen fick jag ett sms att ett paket fanns att hämta ut, i Fristad! Suck, så jag tog med mig Johan och Boddan och åkte dit. När vi ändå var ute och åkte tog vi svängen förbi Borås och köpte födelsedagspresent åt Anna och mat till i helgen.

Nu så sitter jag här lite sur för att jag inte får igång elden! Gah blir tokig, fattar inte varför de inte går?! Johan säger att de är för att de blåser så mycket ute. Och inte nog med de så har vi inge tv! Buhuuu! Snart ska jag fixa kvällsmat. .




Postat av: anna

mäh! inga presenter! e bara så glad att ni kommer<3:)

2011-03-11 @ 16:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback