Tisdag

Heeej!

Idag så åkte jag in till stan med mamma vid halv tolv. Vår tanke var att vi skulle luncha sushi på en nya asiatisk resturang i Falköping. Men när vi kom dit så var de knöööök fullt. Så vi hoppade de och gick till en annan resturang och åt buffe. Synd bara att buffen inte var så jätte god, men den friterade fisken va mumsig :D

Sen hade jag möte på jobbet mellan 13-14.30 och efter de åkte jag hem till Ingela och Mårten för att hämta min mamma. Vår andra tanke var att vi skulle till Kupan, en secondhand affär. Men den öppna fem och klockan va inte ens tre. Så vi hoppade de med, sen åkte vi och köpte med oss sushi hem istället. Så ikväll blir de sushi och jag hoppas för all del att de är gott, eller iaf för min mor skull ;P

Vi fick hem lampan idag, jag finner den mycket söt :D Synd bara att lampan är helt skev och fel monterad. Men vi ska få en ny ..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback