Söndag

Heeeej!

Denna dag har gått ut på en sak: Städning! Och de har jag gjort med! Duktigt Emelie, mycket duktigt :D (Klapp på axeln). Sen har jag och pappa fixat till listen i min ugn, som Johan ansåg vara omöjligt haah! Tvi fick du Johan ;D Sen har jag gjort en helt egen korvstroganoff, blev helt okey. Lite myket tomatpure bara, men nu vet jag de te nästa gång. Vet ni föresten hur svårt de är att få upp kokat ris från golvet. Jo jag mitt klantarsel lyckades ju tappa massor av ris på golvet när jag skulle lägga över maten till en matlåda. Så först så försökte jag tvinga Bodil och äta upp de, men hon den mesen tyckte ju inte att de var gott ?! Så jag fick ta en matkniv och försöka samla upp alla dessa riskorn. Ja de va inte skoj alls. . .

Postat av: Miqo

Tack för senast bästis;) och du, ett litet tips från coachen pröva att ta upp riset nästa gång (ja, jag tror det kommer hända fler ggr om jag känner dig rätt haha) med en disktrasa eller lite toapapper, fungerar finfint! Hoppas allt är bra med dig annars och att det gått bra på jobbet, älskar dig kram Miqo

2011-03-28 @ 15:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback