Onsdag

Heeeej!

Vilken bra dag jag har haft :D

Upp vid halv tio käkade frulle sen så åkte jag hem till mamma för att ta ut grabbarna. Så jag tog med Eddie och Bods och gick runt Skalleberg. Sen så tog jag mopsarna en liten sväng. Sedan åkte jag hem och dushade och slängde in Bods i bilen. I Herrljunga mötte jag upp Miqo för lunch. Vi käkade varsin pizza och efter de tog vi en promenad, båda med grov matkoma.

När jag kom hem så satte jag igång och städade, blev klar för en timme sedan så nu tar jag de bara lugnt. Ikväll blir de bakpotatis till kvällis :) Mumma !

Note to my self: Köp ALDRIG mer malda hundben! Ligger smulor i hela bygget!

Postat av: mamma

Tack för hjälpen <3

2011-03-02 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback