Fredag

Heeeej!

Äntligen har jag fått prata med min Miqo <3 24 timmars hemresa låter inte lockande kan jag säga, hu! Men de verkar som om dom har haft de skönt och kul ! Och de är ju kul för deras del :D
Själv har jag vart ute med Bodil och tränat lite har vi med gjort, hihi. De är kul att se att hon är så himla villig ska nog kanske ta och åka till klubben på söndag? Får se vad de blir för väder.

Idag så ska jag jobba mellan 14-19, löning är de idag med så de blir nog fullrulle på jobbet. Ska ta och handla mat efter jobbet med tänkte jag, lika bra att få de gjort. Har vart duktig och satt över lite pengar till sparkontot med, så snart kan jag köpa ett nytt objektiv till min lille pärla. Har verkligen saknat mitt objektiv, mer än vad jag trodde att jag skulle göra. När jag köpt de ska jag börja spara till en resa :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback