Första kursdagen :)

Idag så slutade jag jobbet kl 17. Och då fick jag åka raka vägen till Shell för att fylla på både bensin och olja. Sen hem till moster där mamma och Bodil väntade, men mamma hon drog på en gång och jag stannade kvar och fikade lite. Sen åkte jag ut och kursen drog igång kvart över sex och slutade halv nio. Kursen gick bra och kommer vara så nytig för min lille jycke. Allt var så himla kul tyckte hon men jag lyckades ändå hålla kontakten med henne. De kommer nog gå bättre ju längre vi kommer i kursen :D
Just nu är Bodil TRÖTT! Hihi...

Nu så blir de Big Brother!





Postat av: Veronica & morsan Lisabet

Hörde av en viss moster att ni hade börjat med kursen. Duktiga ni är!! ska bli så kul att få träffa er i helgen!kramizar <3

2011-03-22 @ 22:15:20
URL: http://www.nogg.se/lisabet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback