Tisdag

Heeeeej!

Vilken dag! Vilket väder!

Dagen började med att jag snoozade alldeles för länge. En halv timme närmare bestämt, och de betyder att de bara fanns en halvtimme kvar att fixa till mig på. Men de gick bra, hann med gott och väl. Jobbade mellan 08.30-15 och de gick fint! Väldigt varmt på jobbet bara. Sen så åkte jag hem och skulle käka, men då hade Johan glömt att lämna nyckeln hemma. Så jag satt utanför och Bodil innanför. Bodil vart mycket upprörd kan jag nog påstå :) Till slut fick jag tag på mamma som också har en nyckel (hon hade vart och handlat hon) så jag kom in. Sen gick vi ut och la oss på en filt i trädgården och läste, eller jag läste Bodil titta på höhö. Nu har Johan åkt till Herrljunga en sväng, så jag får lite ensam tid. Skönt det med ibland.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback